Win je factuurbedrag terug

Bij JAMES Autoservice kun je elke maand jouw factuurbedrag terug winnen. We vinden jouw mening zeer belangrijk, want zo kunnen we onze dienstverlening verbeteren als dat nodig is.

Hoe kan ik meedoen?
Vul jouw beoordeling hieronder in voor het onderhoud aan de auto. Vul tot slot naam, e-mailadres, factuurnummer en kenteken in.

J. Meents 3 weken geleden beoordeeld

we worden altijd vriendelijk en goed geholpen zeer tevreden over deze garage

Hanna van Deventer 1 maand geleden beoordeeld

Zeer nette autobedrijf die wij al jaren kennen. Veel kwaliteiten die bij een dealer ver te zoeken zijn: mogelijkheid om snel afspraak te maken, goede informatie over de te verwaachte prijs, oog voor detaills, vriendelijke balimedewerkers.

Sharon Bollebakker 2 maanden geleden beoordeeld

Twee keer naar m’n remmen gekeken want die piepen. 1e keer niks gevonden, 2e keer wel de oorzaak gevonden. De piep gaf mij een onveilig gevoel op de weg, dankzij de uitleg van de garage waardoor het komt, voel ik mij weer veilig op de weg.

Tanja 2 maanden geleden beoordeeld

Ben al twee decennia klant bij Tiggelman Almere en ze blijven me positief verrassen. Afgelopen week strandde ik met mijn Touran door een kapotte EGR-klep - de ANWB heeft de auto direct naar hen gesleept. Hoewel ze eigenlijk pas over 2 weken tijd hadden voor de reparatie, hebben ze tussen andere klussen door steeds aan mijn auto kunnen werken omdat hij er toch al stond. Resultaat: na slechts 2 dagen kon ik hem weer ophalen in plaats van 2 weken wachten! De auto rijdt nu weer als nieuw. Hun flexibele aanpak en klantgerichte service waarder ik enorm. Dit is precies waarom ik al zo lang trouw blijf aan deze garage. Aanrader!

Martin Ort 2 maanden geleden beoordeeld

Fijne gasten bij Tiggelman! Zoeken voor mijn oldtimer altijd naar een passende, maar betaalbare oplossing.

Paul Koning 2 maanden geleden beoordeeld

Zoals altijd weer uiterst prettig geholpen.

Clarita Bow 3 maanden geleden beoordeeld

Top

Ruud 3 maanden geleden beoordeeld

Erg netjes en klantvriendelijk bedrijf waar de service voorop staat.

Bregina Becker 3 maanden geleden beoordeeld

ik kon bij mijn eigen garage [waar ik al 15 jaar ben] niet terecht met een kapotte airco . Ja pas eind augustus .[ toen was het 35 graden en ik heb 3 honden in de bus] . Ze wisten dat mijn man net was overleden en dan mis ik de service . Bij jullie kon ik binnen een week terecht , reparatie duurde iets langer , maar het is ook erg druk overal. Maar 1 augustus is eerder, dan 20 augustus . Kortom jullie hebben een nieuwe [lastige ] klant . Ik heb ook nog een tweede auto . Mvg Bregina Becker

Cly 4 maanden geleden beoordeeld

Altijd keurig netjes gespecificeerd op de rekening,heel fijn personeel,zeer behulpzaam Ga zo door

Eelco 5 maanden geleden beoordeeld

APK - top! icm Aircobeurt ,had graag wat uitleg gekregen wat er gedaan wordt voor die 179,- zonder erom te hoeven vragen, na vragen netjes antwoordt gekregen.

Peter van Daal 5 maanden geleden beoordeeld

Snel geholpen, jammer genoeg 1e keer een afkeur op banden en accu bevestiging. Maar na herstel snel weer gekeurd en ditmaal in orde. Leenfiets stond klaar om naar het werk te gaan.

Wouter 6 maanden geleden beoordeeld

Marterverjager is keurig en snel ingebouwd. Dank, ben zoals altijd erg tevreden!

Ruud Ruissaard 6 maanden geleden beoordeeld

Ik kon snel een onderhoudsbeurt afspreken zonder weken vooruit te plannen. De informatievoorziening was helder en volledig. Personeel is communicatief en vriendelijk. De auto was op tijd gereed. Zeker aan te bevelen voor een volgende onderhoudsbeurt. Als leaserijder kwam ik al een aantal keren bij James. En nu ook als particulier.

Max Smits 6 maanden geleden beoordeeld

Installatie trekhaak onder Ionic 5 (2024) Slechte ervaring met concurrent om de hoek, na twee maanden pas een afspraak en op die dag onbeschoft behandeld door de medewerker. Meteen met Hyundai Almere contact gehad bij welk bedrijf de trekhaak onder mijn vorige Ioniq 5 was geplaatst, James Tiggelaar. Meteen er heen gelopen en zeer goed geholpen door Uw medewerker. Afspraak over 10 dagen, factuur via email ontvangen, onderdelen werden meteen besteld. Ontvangstruimte is netjes met vriendelijk personeel met kennis van zaken. Ionic 5 op de afgesproken dag om 08.00 afgeleverd en deze was om 15.00 klaar. Medewerker heeft nog uitleg gegeven over de trekhaak (afneembaar) en al met al een zeer positieve ervaring gehad bij het bedrijf James Tiggelaar. Zal deze ook zeker aanbevelen.

leo 6 maanden geleden beoordeeld

het betrof een apk en een onderhoudsbeurt.

W Hofman 6 maanden geleden beoordeeld

Afspraak maken op de site is makkelijk Het verloopt volgens afspraak Na onderhoud het gepleegde onderhoud doorgenomen en adviezen gekregen Het personeel is vriendelijk en behulpzaam

Bas van der Laan 6 maanden geleden beoordeeld

Fijn bedrijf! Vriendelijk, vakkundig en denkend in oplossingen. Een garage waar je vaste klant wordt.

Linda 6 maanden geleden beoordeeld

Al jaren ben ik vaste klant bij Tiggelman. Goede service, altijd de vriendelijke Danny die je te woord staat. Geen kosten achteraf, alles wordt netjes van tevoren besproken en doorgenomen. Lekke band? Kom maar langs dan schieten we er een prop in. Snelle service, vriendelijk; kortom een super fijn bedrijf!

Ruud Buursema 7 maanden geleden beoordeeld

Sommige dingen doe ik zelf maar het serieuzere werk laat ik graag aan mijn James over!